:format(webp)/nginx/o/2024/03/15/15946492t1h19c6.jpg)
Läti lennufirma Air Baltic, mis on ka Tallinnas suurima turuosaga vedaja, on kibedas rahahädas – mõne kuuga tuleb leida 200 miljonit eurot võlakirjade lunastamiseks.
Läti lennufirma Air Baltic, mis on ka Tallinnas suurima turuosaga vedaja, on kibedas rahahädas – mõne kuuga tuleb leida 200 miljonit eurot võlakirjade lunastamiseks.
Seevastu ettevõtte mullused majandusnäitajad olid tegutsemisaja parimad. Ka Tallinnast on Air Balticu Airbusid lennutanud aasta esimese kahe kuuga kaugelt rohkem inimesi kui mullu samal ajal.
Air Balticu juht Martin Gauss ütles, et lennufirma majandusnäitajad on nii head, et võlakirjade lunastamisega ei tohiks probleeme tulla. Kas see nii libedalt läheb, selgub aprillis, mil ettevõte lubab avalikustada refinantseerimisplaani.
Gauss märkis, et iga riigifirma edu eeldus on, et valitsus ei sekku ärilistesse otsustesse. Ta toonitas ka, et pole seganud end Läti poliitikasse, seetõttu on ta ametisse jäänud hoolimata valitsuste vahetustest ning Läti riik ettevõtet toetanud.