/nginx/o/2024/03/13/15943088t1h44fa.jpg)
Peagi hakatakse tootmisliinidel elektriautosid kokku panema odavamalt kui fossiilkütusega mudelid. Juba vähem kui kolme aasta pärast maksavad elektriautod sama palju kui sarnase suuruse ja varustusega sisepõlemismootoriga liigikaaslased.
Peagi hakatakse tootmisliinidel elektriautosid kokku panema odavamalt kui fossiilkütusega mudelid. Juba vähem kui kolme aasta pärast maksavad elektriautod sama palju kui sarnase suuruse ja varustusega sisepõlemismootoriga liigikaaslased.
Autotootjad võtavad üha enam kasutusele uue põlvkonna tootmisliine, kus nn gigacasting-meetodil monteeritakse autode üksikud komponendid kokku suurteks mooduliteks, mis omavahel liidetakse. See meetod võib vähendada kulusid ligikaudu 20–30 protsenti. Samuti muudab see tootmise tõhusamaks ja parandab koostekvaliteeti.