Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tutvumisäpp Tinder sai Euroopa Komisjonilt uue kohustuse

Copy
Tinder
Tinder Foto: AKHTAR SOOMRO / REUTERS / SCANPIX

Pärast dialoogi Euroopa Komisjoni ja riiklike tarbijakaitseasutustega on suhtlusportaal Tinder võtnud kohustuse teavitada tarbijaid sellest, et neile pakutavad tasuliste teenuste allahindlused on isikustatud automatiseeritud vahendite abil.

Tinder kasutab automaatseid vahendeid, et kindlaks teha näiteks tarbijad, kes ei ole Tinderi tasuliste teenuste vastu piisavat huvi tundnud ning pakub neile isikustatud allahindlusi. Isikustamine ilma tarbijaid sellest selgesõnaliselt teavitamata on vastuolus ELi tarbijaõigustega, kuna see ei võimalda kasutajatel teha teadlikke valikuid.

Lisaks sellele pakkus Tinder riiklike tarbijakaitseasutuste võrgustiku hinnangul kuni 2022. aasta aprillini ka vanusepõhiseid tasuliste teenuste allahindlusi, ka seda ilma kasutajaid teavitamata. Tinder lõpetas sellised pakkumised enne uurimise algust.

Tagasi üles