Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kümme levinumat küsimust, millega Telia klienditoe poole pöördutakse ja kuidas neid lahendada

Copy
Telia logo. Foto on illustreeriv.
Telia logo. Foto on illustreeriv. Foto: Ints Kalnins / Reuters

Telia pani ritta 10 enamlevinud kliendipöördumist, millega inimesed tavaliselt ettevõtte klienditoe poole pöörduvad, ning pakub vastuseid, kuidas neile muredele lahendus leida.

Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul on märts hea teeninduse kuu ning seetõttu on igati õige aeg tunnustada inimesi, kes iga päev klientide abistamisega tegelevad.

«Julgen öelda, et Telia klienditoe number 123 on tuttav suurele hulgale Eesti elanikest ning harvad pole juhused, kui seda numbrit kasutavad abi saamiseks ka Telia konkurentide kliendid. See on märk sellest, et meie klienditeeninduse kompetentsi usaldatakse ja hinnatakse kõrgelt,» märkis Liiberg.

Tagasi üles