/nginx/o/2024/01/10/15821818t1h345d.jpg)
Eurostati andmetel tegeles 2022. aastal 22,9 protsenti Euroopa Liidu (EL) ettevõtetest interneti müügiga. See on 0,1 protsendipunkti rohkem kui 2021. aastal, mil müügiga tegeles 22,8 protsenti ettevõtetest.
Eurostati andmetel tegeles 2022. aastal 22,9 protsenti Euroopa Liidu (EL) ettevõtetest interneti müügiga. See on 0,1 protsendipunkti rohkem kui 2021. aastal, mil müügiga tegeles 22,8 protsenti ettevõtetest.
Kõrgeim internetimüügiga tegelevate ettevõtete osakaal oli Leedus (38,9 protsenti), Rootsis (38,1 protsenti) ja Taanis (36,7 protsenti). Vastupidiselt oli see osakaal madalaim Rumeenias (12,9 protsenti), Luksemburgis (13,4 protsenti) ja Bulgaarias (15,1 protsenti).