«Ma ei taha neilt enam midagi osta». Klient on suure tehnikafirma klientidesse suhtumises pettunud (17)

Sofia Soldatenko
Copy
Telerid OnOffi kaupluses.
Telerid OnOffi kaupluses. Foto: Erik Prozes

Maailma ühe suurema elektroonika- ja kodumasinate tootja Samsungi kampaanias osalemine osutus Maksim Mihhailovile täielikuks pettumuseks. «Kõige solvavam pole mitte see, et ma lubatud raha ei saanud, vaid see, et nii kuulus firma suhtub klientidesse nii ülbelt,» ütleb ta.

Mihhailov rääkis Rus.Postimehele, et ostis 2023. aasta novembri alguses Tallinna OnOffi kauplusest 1199 euro eest Samsungi teleri. «Teleri ostmise ajal käis kampaania lubadusega: sada eurot ostja kontole tagasi. Kampaania viis läbi Samsung. Osalemiseks tuli täita ankeet, lisada kviitung ja fotod ning oodata raha tagastamist. Ja siis algasid minu seiklused,» räägib ostja.

Juhendi kohaselt tuli teleri taustal pildistada karbile kleebitud vöötkoodi. «Pakkisin teleka lahti ja riputasin seinale. Kleebis koorus karbilt väga kergelt maha. Ja tegin sellest kleebisest teleri taustal foto, kinnitasin foto ankeedile ja saatsin ära,» jätkab Mihhailov oma juttu. «Paar päeva hiljem sain teate, et ankeedis on vigu: selgus, et karbist on vaja kleebis koos papiga välja lõigata. See oli tõepoolest reeglites kirjas, kuid ma ei saanud päris hästi aru, miks kasti kahjustada.

Kommentaarid (17)
Copy
Tagasi üles