Riik suunab Eesti äriturismi PR-kampaaniasse miljoneid

BNS
Copy
2002. aasta Eurovisiooni lauluvõistluse eel leidsid Tallinna lennujaama piiritsoonis oma koha "Welcome to ESTonia" reklaamid (pildil).
2002. aasta Eurovisiooni lauluvõistluse eel leidsid Tallinna lennujaama piiritsoonis oma koha "Welcome to ESTonia" reklaamid (pildil). Foto: Peeter Langovits

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus kuulutas välja riigihanke müügiedenduse ja äriturunduse tellimiseks aastatel 2024–2026; hanke eeldatav maksumus on 2,2 miljonit eurot.

Hange on riigiti jaotatud üheksaks osaks, ärikliendile ja lõpptarbijale suunatud kommunikatsiooni hangitakse Ühendkuningriigis, Ameerika Ühendriikides, Rootsis, Norras, Šveitsis, Hispaanias, Itaalias, Saksamaal ja Jaapanis, selgub hanketeatest.

Välisturgude ettevõtjatele suunatud turunduses ehk äriturunduses tutvustatakse Eestit turismimaana professionaalidele, et laiendada nende pakettides Eesti ettevõtete ja sihtkohtade pakkumist. Lõpptarbijale suunatult tutvustatakse Eestit turismisihtkohana läbi turunduse, kommunikatsiooni, suhtekorralduse, reklaami, väljapaistvuse ja müügiedendustegevuste.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles