Telia juhi vastus avalikule kirjale: miks me hinda tõstame (18)

PM Majandus
Copy
Telia Eesti juhatuse esimees Holger Haljand.
Telia Eesti juhatuse esimees Holger Haljand. Foto: Telia

Telia juhatuse esimees Holger Haljand põhjendab vastuseks pettunud kliendi Vootele Voiti Postimehes ilmunud avalikule kirjale, miks ettevõte teenuste hinda tõstab.

Avaldame Telia juhi vastuse muutmata kujul. 

Hea Vootele!

Tänan tagasiside eest ja mul on väga kahju, et oleme Teile oma teenuspakettide muudatusega pahameelt tekitanud ning palun selle eest vabandust! Aitäh, et olete olnud pikalt meie klient ning teadke, et hindame seda kliendisuhet väga! Ma mõistan, et Telia paketimuudatused tekitavad Teis ja ka mitmete teiste klientide hulgas rahulolematust ning kinnitan, et me ei tee neid muudatusi kergekäeliselt. Selgitan lähemalt, miks on aeg-ajalt selliste muudatuste tegemine vajalik ning vahel ka möödapääsmatu.

Eelkõige on meie teenuspakettide värskendamise taga soov ja vajadus luua Telia klienditele vastupidav ja järjest kasvavate andmemahtude jaoks sobiv mobiilivõrk, mis nõuab suuremahulisi investeeringuid. Sel aastal on Telia planeerinud Eestis erinevatesse arendustesse investeerida üle 50 miljoni euro. Eraettevõttena ei saa me arendustegevuses loota riigi toetusele, vaid peame tegema seda enda vahenditega.

Viimase nelja aastaga (2019–2023) on Telia võrkudes (nii mobiili- kui ka interneti püsivõrgus) liikuvad andmemahud suurenenud mitmeid kordi ning alates 2015. aastast on toimunud ainuüksi mobiilivõrgus koguni 20-kordne andmemahtude kasv. Seega mahud, mida võrgus liigutatakse, kasvavad meeletu kiirusega.

Iga Telia kliendi jaoks on oluline, et tema telepilt jookseks tõrgeteta, kõned toimiksid veatult ning internet oleks kiire. Selle pärast peame pidevalt parendama oma võrgu võimekust, et me ühel hetkel ei seisaks silmitsi olukorraga, kus võrgu läbilaskevõime ennast ammendab. Kui me täna võrguarendusse ei panusta, siis mõjutab see ühel hetkel kõiki eestimaalasi, olenemata sellest, millise operaatori tele- või mobiiliteenust kasutatakse. Sealhulgas ka neid kliente, kes küll iga päev oma mobiilis suures mahus internetti ei kasuta, kuid õhtul telerit käima pannes soovivad saada kvaliteetset ja tõrgeteta teenust.

Lähiaastatel läheb meil Telias oluline osa ressursse mobiilside kõige uuema põlvkonna ehk 5G-võrgu rajamisse. 5G täielikku potentsiaali pole Eesti kliendid veel näinud, kuna võrgu arendamine alles käib ning uusi kasutusvõimalusi ja 5G-tehnoloogia toel toimuvat arenguhüpet tunneme alles lähiaastatel. 5G aitab kiireid ja kvaliteetseid ühendusi luua ka nendesse hajaasustusega piirkondadesse, kuhu seni on kaablite vedamine olnud liiga kulukas. Tahame tuua elu tagasi ääremaale, igasse põlistallu ja suvekoju, kus praegu välismaailmaga kontaktis püsimine on kahjuks olnud liigagi keerukas.

Soovime pakkuda Teile, Vootele, aga ka kõigile teistele Telia klientidele usaldusväärset ja kvaliteetset teenust.

Saan lubada, et Telia on oma klientidega aus ja läbipaistev ning seda ka ebamugavate teemade puhul. Nii ka seekordse muutuse puhul – otsustasime võtta oma klientidega ausa ja läbipaistva lähenemise ja rääkida asjadest nii, nagu need on.

Inimeste ootus, et tuba oleks soe, kraanist jooksev vesi puhas ja andmeside toimiks tõrgeteta, jääb muutumatuna kehtima ka järgnevateks aastakümneteks ning luban, et anname Telias endast kõik, et luua oma klientide nõudlusele vastavaid usaldusväärseid ja kvaliteetseid lahendusi.

Holger Haljand

Telia Eesti juhatuse esimees

Kommentaarid (18)
Copy
Tagasi üles