Soome elanike külastused annavad 40 protsenti Eesti turismiekspordi tulust. Kui suureks tulu täpselt kujuneb, sõltub sellest, kui aktiivselt tehakse naaberriigist korduvkülastusi. Ühendasutuse küsitlusest selgus, tervelt kolmandik Soome elanikest on Eesti-külastuse ette võtnud üle kümne korra ning ainult 6 protsenti vastanutest pole Eestis käinud.
Kuna kõrgema sissetulekuga inimesed reisivad üldiselt rohkem, on nad reeglina ka Eestis sagedamini käinud – näiteks üle 4000-eurose sissetulekuga vastanutest kaks kolmandikku on käinud Eestis vähemalt kuus korda.
Soome külastajate reisiplaanid on Eesti ettevõtetele paljulubavad: kolmandik plaanib reisida juba tänavu talvel või kevadel. Küsitluse järgi korduvkülastused reisiindu ei vähenda, vaid hoopis suurendavad seda. Nimelt neist, kes on Eestis käinud kõige rohkem ehk üle kümne korra, plaanib aasta jooksul Eesti-reisi koguni ligi 90 protsenti. Eestisse ei plaani lähiajal tulla vaid kümnendik neist Soome elanikest, kes välisreise teevad.
Korduvkülastajana on soomlane pakutavaga kursis ning võtab oma reisiks plaani kindlasti mitu tegevust. Mitmepäevaste reiside kavandajad nimetasid 5–7 tegevust, millest olulisemad olid restoranide ning kultuuri- ja spordiürituste külastamine, samuti arhitektuuriga tutvumine. Ostlemine oli esikohal vaid nende seas, kes plaanisid Eestisse tulla üheks päevaks.
Soomlased kasutavad Eesti-reisi planeerides peamiste infoallikatena laevafirmasid ja nende kodulehti, eelmisi reise Eestisse, veebilehte visitestonia.com ja reisifirmasid. Mida pikemale reisile vastajad kavatsevad tulla, seda olulisem on neile inspiratsiooni otsimiseks veebileht visitestonia.com, linnade ja regioonide veebilehed ja Facebooki leht ”Löydä Viro, Visit Estonia”.