/nginx/o/2024/02/05/15869352t1h0e95.jpg)
Wolt+ püsiklienditeenuse juht Joonas Bienek selgitab, miks nad teenuse turule tõid ning kuidas võib programm klientidele ja toidukohtadele kasulik olla.
Kuidas on Wolt+ programmil siiani läinud?
Wolt+ lansseeriti kaks aastat tagasi ning selle aja jooksul on programm laienenud 22 turule. Wolt+ liikmed on praeguseks säästnud kokku üle 70 miljoni euro ja kuupass on toonud täiendavat müüki enam kui 75 000 koostööpartnerile alates restoranidest kuni jaemüüjateni.
Lihtsustatult öeldes on Wolt+ kuutasupõhine programm, millega kaasneb tasuta kojuvedu ja ainult liikmetele mõeldud eripakkumised. Seega Wolt+ kuupass tasub end juba paari tellimusega ära. Vaadates klientide kaasatust ja lojaalsust, on näha, et Wolt+ on Eesti turul väga sooja vastuvõtu osaliseks saanud.
2021. aastal alustasime Wolt+ teenuse testimisega vaid paaril turul. Meie ootused olid tagasihoidlikud, kuid missioon väga selge – tahtsime luua uuendusliku teenuse, mis aitaks klientidel säästa ja pakuks kaubanduspartneritele täiendavaid ärivõimalusi. Kuigi Wolt+ on kõikidel turgudel hästi vastu võetud, siis proovime seda iga päev pisut paremaks muuta, et liikmetele tulevikus veelgi väärtuslikumaid hüvesid pakkuda.
Wolt+ on kuupõhine teenus, mida kasutades tellimuste kojuveo eest täiendavalt maksma ei pea. Teenuse hind kuus on 4,99 eurot.
/nginx/o/2024/02/05/15869353t1ha871.jpg)
Kuidas on Wolt+ kliendile kasulik?
Wolt+ idee on lihtne. Väikese kuutasu (Eestis 4,99 eurot) eest saavad kuupassi kasutajad nautida tasuta tarnet ja ligipääsu ainult liikmetele mõeldud soodustustele, näiteks meie partnerite eksklusiivsetele pakkumistele. Alates Wolt+ turule tulekust on kliendid tänu sellele säästnud üle 70 miljoni euro.
Oleme näinud, et tasuta tarne ja lisahüved tõesti kõnetavad meie kliente. Põhimõtteliselt ongi Wolt+ eesmärk pakkuda taskukohast teenust ning püüame seega Wolt+ kasutajatele järjepidevalt uusi soodustusi ja eriüritusi tagada. Meie hiljutine kampaania Wolt+ nädalad on suurepärane näide sellest. Kolmenädalase kampaania jooksul tegime koostööd mitme populaarse teenusepakkujaga, näiteks McDonalds'i, Rimi, KFC, Vapiano, MySushi, Viru Burgeri ja Wolt Marketiga.
«Kokkuvõttes on Wolt+ eesmärk tuua partneritele uusi, lojaalseid kliente ja suurendada müüki, pidades seejuures silmas ka Wolti klientide huve.»
Kuna oleme hüperlokaalne ettevõte (firma tegutseb väikses geograafilises piirkonnas – toim), keskendume alati kõikide oma teenuste, sealhulgas Wolt+ kujundamisele vastavalt kohalikele eelistustele. Oleme tõesti pühendunud sellele, et mõtleme kliendikeskselt ja arvestame, milliseid tooteid või teenuseid inimesed erinevates riikides, linnades või linnaosades hindavad ja vajavad. Selle tagamiseks teeme koostööd paljude erinevate jaemüüjatega, sealhulgas suuremate supermarketite ja kohalike väikeettevõtjatega, et tuua kõik vajalik kliendile koju kätte.
Kuidas on Wolt+ ettevõtjatele kasulik?
Kuna Wolt+ pakub klientidele võimalust säästa ja teenust veelgi mugavamalt kasutada, siis tänu sellele ollakse valmis uusi teenusepakkujaid proovima või Wolti-platvormi rohkematel puhkudel kasutama. See omakorda mõjutab positiivselt meie partnerite äritegevust ja toob neile uusi kliente. Kui vaatame laiemat pilti, siis Wolti hiljutises kohaliku kaubanduse uuringus rõhutati kojuveo platvormide tähtsust kohalike ettevõtete kasvumootorina. Ainuüksi 2022. aastal teenisid rohkem kui 120 000 koostööpartnerit Wolti kaudu üle kolme miljardi euro väärtuses müüki.
Lisaks ütles 72 protsenti vastanutest, et seotus Wolti platvormiga on aidanud neil jõuda uute klientideni, samas kui 50 protsenti vastas, et see on võimaldanud neil teenida rohkem tulu. Seega näeme, et Wolt+ mängib olulist rolli kaupmeeste äritegevuse kasvus.
Kokkuvõttes on Wolt+ eesmärk tuua partneritele uusi, lojaalseid kliente ja suurendada müüki, pidades seejuures silmas ka Wolti klientide huve. See, et meie Eesti kaubanduspartnerid on Wolt+ väga positiivselt vastu võtnud, kinnitab, et see täidab oma eesmärki.
Milline on ettevõtjate tagasiside programmile?
Kõigil ettevõtetel on oma põhjused, miks nad on või ei ole Wolt+ga liitunud. Üldiselt on aga Wolt+ ja Wolt+ nädalad kampaania mõeldud ettevõtete müügi suurendamiseks ja neile uute klientide toomiseks.
Vaid mõned aastad pärast Wolt+ turule toomist Eestis on selle programmi kaudu tehtud juba märkimisväärne arv tellimusi ning meie hiljutise kampaaniaga Wolt+ nädalad tuldi ka kenasti kaasa. Sellest hoolimata püüame alati oma pakkumist klientidele ja partneritele täiendada. Wolt+ on suhteliselt uus asi ja alles arendusfaasis. See tähendab, et igasugune tagasiside meie partneritelt on äärmiselt oluline ja aitab tulevikus Wolt+ kujundada.
Näen, et Wolt+ on üks kogu ettevõtte äritegevust edasiviivatest jõududest, kuna toetab samal ajal nii klientide kui partnerite huvisid. Olgu selleks siis soodsad pakkumised ja mugavus või täiendav müügitulu. Tegelikult ongi kõige keskmes see, kuidas me suudame muuta platvormi klientidele nii kasutajasõbralikuks, et neil oleks võimalus avastada enda jaoks uusi tooteid, kategooriaid ja teenusepakkujaid, mis kõik Woltis kättesaadavad on.
Kas Wolt+ on teinud sooduskampaaniad, et oma tellijate arvu suurendada?
Jah, alles hiljuti korraldasime Wolt+ esimese kampaania Wolt+ nädalad. Kampaania hõlmas 14 turgu, sealhulgas Eestit, Lätit ja Leedut. Kampaania Wolt+ nädalad eesmärk oli tutvustada meie suurepärast restoranide, toidupartnerite ja jaemüüjate valikut ning pakkuda ainult Wolt+ klientidele mõeldud eripakkumisi. Seda eriti vahetult pärast pühadeperioodi, kus paljudes majapidamistes võib rahaline olukord keeruline olla.
Arvan, et kampaania ajastus oli suurepärane ka seetõttu, et samal ajal möödus kaks aastat Wolt+ turule toomisest. Seega oli see ideaalne võimalus tähistada olulist verstaposti ja pakkuda midagi uut nii meie liikmetele kui ka Wolt+is osalevatele partneritele.
Esimeste nädalate põhjal on kampaania saanud sooja vastuvõtu nii meie klientidelt kui ka partneritelt.
Kuidas Teie sattusite Wolti tööle?
Wolti missioon tuua kogu linn kliendile vaid mõne minutiga koju kätte kõnetas mind juba enne Woltiga liitumist ning innustab mind endiselt. Leian, et Wolt on sellel teekonnal alles alguses. Mul on hea meel sellest kõigest osa saada, panustades kohaliku kaubanduse tuleviku kujundamisse ja tuues turule uusi teenuseid, mida meie kliendid, partnerid ja kullerpartnerid nautida saavad.
Mis riigis Te iga päev töötate?
Töötan peamiselt Soomes, Helsingis, kuid reisin regulaarselt erinevate riikide vahet, kus Wolt tegutseb, et kohalike meeskondadega kohtuda.
Teie konkurent Fudy lahkus hiljuti Eesti turult. Kas see on Wolti tulemusi mõjutanud?
Kui Fudy eelmisel aastal Eesti turult lahkus, hakkasid Apollo Grupi restoranid, sealhulgas Lido, KFC, Vapiano, MySushi, Blender ja O'Learys, oma teenuseid pakkuma Wolti platvormil. Need restoranid on kohalike tarbijate hulgas armastatud ning seetõttu kujunesid need kohe populaarseks ka Wolti püsiklientide hulgas. Wolt laienes oma teenusega ka nelja uude linna Eestis ja jätkas uute põnevate teenuste, nagu näiteks Wolt+i arendamist. Seega Wolti klientide ja partnerite arv on liikunud kasvavas suunas.
Wolti globaalne haare
Wolt+
- Esimesed Wolt+ piloodid tehti 2021. aastal ja kuupassi teenus lansseeriti 2022. aastal.
- Wolt+ on kättesaadav enamikul Wolti turgudel ning seega globaalse haardega.
- Wolt+ liikmed on alates Wolt+ lansseerimisest säästnud üle 70 miljoni euro ja toonud lisamüüki rohkem kui 75 000 kaubanduspartnerile.
Wolt
- Tegutseb 25 riigis, 500+ linnas.
- Ainuüksi 2022. aastal teenisid rohkem kui 120 000 koostööpartnerit Wolti kaudu üle kolme miljardi euro müügitulu ning Wolt maksis oma kullerpartneritele üle 750 miljoni euro.
- Rohkem kui 200 000 kullerpartnerit.
- Üle 33 miljoni registreerunud kasutajat.
- Rohkem kui 130 000 kaubanduspartnerit.