Skip to footer
Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Hesburgeri müük tõusis Baltikumis märkimisväärselt

Hesburger. Pilt on illustratiivne.

2023. aastal tõusis Hesburgeri müük kõigis kolmes Balti riigis: Eestis 15 protsenti, Leedus 16 protsenti ja Lätis 25 protsenti.

Kolmes Balti riigis oli müügitulu möödunud aastal kokku 152,6 miljonit eurot, millest Eesti osakaal on 44,2, Läti 53,9 ja Leedu 54,5 miljonit eurot.

«Suutsime praeguses majandusolukorras müüki kasvatada tänu klientide lojaalsusele ja meeskonna panustamisele,» selgitas Hesburgeri rahvusvahelise arenduse ja turunduse juht Ieva Salmela. «Meie kliendid hindavad teeninduse stabiilset taset, toodete maitset ja kvaliteeti, see toob nad ikka ja jälle tagasi,» lisas ta.

Möödunud aastal söödi enim juustuburgerit, mis oli müügihitt kõigis kolmes Balti riigis. Teist ja kolmandat kohta jagavad sõltuvalt riigist Hesburger, Kanatortilla ja Topelt-Juustuburger. Kastmetest osteti enim kurgimajoneesi, mis oli eelistus number 1 kõigis kolmes riigis.

Käesoleval aastal on arenduse fookuses Leedu turg, seal avatakse viis uut restorani, Eestis kolm ja Lätis kaks uut restorani. Eesti uued restoranid tulevad Tapale, Luigele ja Tallinna T1 keskusesse.

Samuti jätkub olemasolevate restoranide renoveerimine, et tänapäevastada interjööri ja infrastruktuure. Praegu käivad tööd Tallinna Smuuli tänava restoranis, mis avab uksed märtsis, järgmisena alustatakse töid Tartus Anne restoranis.

Hesburger on 40-aastase ajalooga ja suurim restoranide kett Soomes ja Baltikumis. Ettevõtte restoranid töötavad kokku seitsmes riigis. Baltikumis on avatud kokku 160 restorani, kus on tööl 2367 inimest. Eestis on ettevõttel 50 restorani ja 690 töötajat.

Kommentaarid
Tagasi üles