Eesmärk on kliente nõustada
Lauri sõnul käib Invaru küll tehnoloogia arenguga kaasas ja majasiseselt on neil kasutusel kõige kaasaegsem tehnoloogia, kuid nende valdkonna spetsiifika tõttu liiguvad üleilmsed trendid siiski kerge viitega. «Meie valdkonnas toovad järgmised paar aastat endaga kaasa selle, mis mujal maailmas oli aktuaalne juba kolm-neli aastat tagasi,» ütleb ta ning lisab, et viimase aja kõige suurem uudis on, et 2022. aasta lõpust on kasutusel e-pood, kust klient saab endale riikliku toetusega abivahendeid osta. «Selleks oli tarvis täiendavaid IT-lahendusi, et siduda meie süsteem sotsiaalkindlustusameti infosüsteemiga.»
Lauri selgitab, et Invaru peamine eesmärk on klienti nõustada, et nad keerukas ja kaikaid kodaratesse loopivas süsteemis hakkama saaksid ning endale väikseima vaevaga sobivaima abivahendi leiaksid. «Teatud hetkedel tähendab see ka seda, et ütleme kliendile, et meil ei ole seda toodet pakkuda, aga teame, kust seda saada.
Me müüme usaldust ja seda, et oleme olemas. Üks meie peamiseid teenuseid on abivahendite üürimine. Selle teenusega kaasneb täiendav tasuta hooldus ja remont, lisaks vajadusel abivahendi väljavahetamine, varuosad ning mehaaniku visiit.»
Enn lisab: «Kui suudame tagada klientide rahulolu, siis läheb meil hästi. See on meie üks läbivaid mõtteid. Ei ole vahet, kas abivajaja elab Vändras või Lasnamäel, hind on kõikide jaoks sama ning probleemi korral sõidame välja olenemata distantsist.»
«Oleme läbi aegade toetanud liikumispuudega inimeste sportimisvõimalusi läbi Eesti Invaspordi Liidu ja Eesti Paralümpiakomitee. Naerame, et oleme ratastoolisportlastele nagu Vormel 1 tehniline boks,» räägib Enn ning jätkab:
«Kogukondi toetame läbi oma esinduste, mis on praegu üheksas maakonnas. Koostöö kohalike omavalitsuste ja sotsiaaltöötajatega on küll erineva aktiivsusega, aga jooksvat infot jagame ja teabepäevi korraldame puuetega inimeste organisatsioonidele ning teistele soovijatele regulaarselt.»