Prisma: müügitulu vähenemises on roll inflatsioonil

Angelina Täker
, ajakirjanik
Copy
Prisma Supermarket Tiskres. Pilt on illustreeriv.
Prisma Supermarket Tiskres. Pilt on illustreeriv. Foto: Madis Veltman/ Postimees Grupp

Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru sõnul on müügitulu vähenemine püsivhindades tingitud suuresti eelmise aasta inflatsioonist, mis pärssis üldist tarbimist ning tekitas osaliselt ka müügimahtude languse.

«Elukalliduse tõusu tõttu ostetakse rohkem soodushinnaga tooteid ehk nii kampaaniatooteid kui ka viimase kuupäeva tooteid ning iga kategooria odavaimaid tooteid,» kommenteeris Niitaru müüginumbrite vähenemist.

Eelmiste aastate elukalliduse tõusule lisab Niitaru sõnul tänavu veel hoogu 1. jaanuarist rakendunud käibemaksutõus, mille mõjusid on praegu veel vara hinnata, kuid Prismas on antud endast kõik, et need mõjud oleksid võimalikult väiksed. «Näiteks otsustasime mitte tõsta ühegi kauba hinda rohkem kui käibemaksutõus meid kohustas ehk 1,7 protsenti ning jätsime enimostetud toodete müügihinnad muutmata. Siia alla kuuluvad näiteks kilepiim, banaan, odavaim hakkliha, odavaimad saiad ja leivad,» märkis Niitaru.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles