Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Volkswageni maaletooja: peame hajutama inimeste umbusku elektriautodesse (5)

Copy
Volkswageni elektriauto.
Volkswageni elektriauto. Foto: Annegret Hilse / Reuters / Scanpix

Eestlaste teadmised uue põlvkonna elektriautodest ja tehnoloogilistest edusammudest on väga napid, selgus Volkswageni maaletooja poolt läbiviidud uuringust.

«Uurisime inimestelt, kuivõrd nad nõustuvad erinevate elektriautode kasutamist puudutavate väidetega, ja märkimisväärselt suur osakaal oli neid, kes vastasid, et nad «ei oska öelda» – sõltuvalt küsimusest 30-70 protsenti. See näitab, et kõigil valdkonnaga seotud osapooltel on suur töö veel teha, et inimeste teadlikkust tõsta ja umbusku elektriautodesse hajutada,» ütles Volkswageni maaletooja Møller Baltic Impordi Eesti piirkonna müügijuht Kristjan Salak.

500 vastajaga üle-eestilises uuringus osalenutest pea 30 protsenti arvas, et praegu turul olevate uute elektriautode keskmine sõiduulatus ühe laadimisega on 200 kilomeetrit ja veidi enam ehk 35 protsenti, et see on 300 kilomeetrit. Kusjuures siin lahknesid oluliselt meeste ja naiste arvamused – naistest enim arvas, et uute autode keskmine sõiduulatus on 200 kilomeetrit ja mehed, et 300 kilomeetrit.

Tagasi üles