/nginx/o/2024/01/16/15832386t1h7ca5.jpg)
Eestlaste teadmised uue põlvkonna elektriautodest ja tehnoloogilistest edusammudest on väga napid, selgus Volkswageni maaletooja poolt läbiviidud uuringust.
Eestlaste teadmised uue põlvkonna elektriautodest ja tehnoloogilistest edusammudest on väga napid, selgus Volkswageni maaletooja poolt läbiviidud uuringust.
«Uurisime inimestelt, kuivõrd nad nõustuvad erinevate elektriautode kasutamist puudutavate väidetega, ja märkimisväärselt suur osakaal oli neid, kes vastasid, et nad «ei oska öelda» – sõltuvalt küsimusest 30-70 protsenti. See näitab, et kõigil valdkonnaga seotud osapooltel on suur töö veel teha, et inimeste teadlikkust tõsta ja umbusku elektriautodesse hajutada,» ütles Volkswageni maaletooja Møller Baltic Impordi Eesti piirkonna müügijuht Kristjan Salak.