Amet hoiatab e-kaupleja eest, kes ei täida tarbijate ees võetud kohustusi

BNS
Copy
Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet.
Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet. Foto: Kermo Benrot, Postimees

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) soovitab tarbijatel hoolikalt kaaluda võimalikke ohte ja riske tehingute tegemisel Ikoly-nimelise ettevõtte veebipoes.

Alates eelmise aasta detsembrist on kaupleja kohta esitatud tarbijavaidluste komisjonile 38 avaldust. Tõenäoliselt on kaupleja suhtes pretensioone veelgi enamatel tarbijatel, kuna kaebusi on viimastel päevadel lisandunud iga päevaga, teatas amet.

Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördunud tarbijad on teinud tellimusi nii veebilehe https://www.ikoly.ee/ kui ka suhtlusportaalis Facebook loodud grupi vahendusel. Pöördumiste kohaselt kaupleja ei tarni õigeaegselt kaupa, ei taga asjakohast klienditeenindust, ei võimalda tarbijatele lepingust taganemist ja ei tagasta lepingust taganemise korral tarbijatele raha.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles