Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Estonian Air ignoreerib Rootsi komisjoni soovitust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Estonian Air.
Estonian Air. Foto: Toomas Huik

Rootsi tarbijakaebuskomisjon otsustas, et Estonian Air peab Peeter Rebasele maksma lennu kõrvalekalde pärast hüvitist. Estonian Air otsustas seda ignoreerida.

Estonian Air kinnitas, et Rootsi tarbijakaebuskomisjoni ARNi (Allmänna reklamationsnämnden) otsused on soovituslikud, millest nad tarbijaid ka teavitavad. «Oleme nende soovitusi järginud, kuid antud juhul lähtus Estonian Air oma otsuses asjaolust, et kõrvalekallet ei oleks saanud ära hoida isegi siis, kui oleks kasutusele võetud kõik vajalikud meetmed,» ütles Estonian Airi kliendisuhete juht Martin Kaerlepp.

Peeter Rebane lubas selle peale kohtusse pöörduda. Mees sõnas, et on ka teadlik Rootsi tarbijakaebuskomisjoni otsuse soovituslikkusest. «Loomulikult oli see soovituslik. Rootsi tarbijakaebuste komisjon ei saagi Estonian Airi sundida, samamoodi ei saa Eesti tarbijakaitseamet sellist asja kohustada. Aga minu meelest on kummaline, et Eesti riigifirma sülitab Rootsi tarbijakaebuskomisjoni otsusele. Otsusele, kus kirjas, et ei ole piisavalt tõendatud, et Estonian Air poleks kuidagi saanud kõrvalekallet ära hoida. Et ta laseb kliendil kulutada mitu tuhat eurot kohtukuludeks. Absurd!»

Kaerlepp samas on endas kindel: «Estonian Air järgib ja täidab Euroopa kohtute otsuseid ning maksab seadusega ette nähtud hüvitisi asjaomastele reisijatele. Iga päev teeme seadusest tulenevaid hüvitamise otsuseid, mis puudutavad nii lennu tühistamisi, hilinemisi kui pagasi kaotusi või purunemisi.»

Juhul, kui kohus peaks otsustama lennufirma kahjuks, täidab Estonian Air Kaerlepa sõnul kohe vastava otsuse.
 

Tagasi üles