Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Uuring: ligi pooled klientide arvustused teenusepakkujate kohta on tõenäoliselt võltsitud

Copy
Hotellituba. Pilt on illustratiivne.
Hotellituba. Pilt on illustratiivne. Foto: Vecislavas Popa / Pexels

Sobiva restorani, hotelli või muu teenusepakkuja valimisel jälgivad inimesed sageli teiste klientide antud tärne ja hinnanguid veebis. Kuid kuni 40 protsenti neist pole tegelikult usaldusväärsed, kirjutab USA väljaanne CNBC.

Lõppeval aastal tehtud uuringu kohaselt jälgisid enam kui 99 protsenti klientidest aeg-ajalt veebiarvustusi, näiteks Google Reviewsi. 87 protsenti inimestest jälgib arvustusi regulaarselt. 

Uuringus tuvastati ligi 40 protsendil arvustustel märke, et need on ebausaldusväärsed ning võivad olla võltsitud. Näiteks on sageli võimatu tuvastada, kas arvustuse on kirjutatud päris klient, sest nende profiilid on kinnitused ja nime põhjal polnud võimalik klientide isikut tuvastada.

Tagasi üles