Barbie-film, mille rahvusvaheline piletimüük ulatus kosmilise 1,4 miljardi dollarini, ei olnud mitte üksnes menukas film, vaid tõi mänguasjafirmale Mattel suurt tulu, kasvatades hoogsalt ka nukkude müüki.
Tellijale
Barbie-film upitas Mattelit, samal ajal kui konkurent maadleb mudas
Samal ajal on suures hädas Matteli konkurent Hasbro, mis toodab ja müüb lisaks mänguasjadele ka puslesid, elektroonilisi mänge ja spordivahendeid. Firma teatas hiljuti, et koondab 1100 töötajat ehk ligi viiendiku kogu personalist.
Hasbro ja paljud teisedki mänguasjatootjad on koroonapandeemia järel kõvasti kannatanud, kuna pärast pikka kodusistumist on lapsevanemad lelude ostmisega tagasi tõmmanud. Ettevõtte aktsia on sel aastal langenud peaaegu viiendiku võrra ja analüütikud prognoosivad selleks kvartaliks, mis on ettevõtte jaoks võtmetähtsusega, 19-protsendilist käibelangust.