Tarbija rahakott õheneb armutult, mistõttu on samal arvul Eesti ettevõtetel 2024. aastal konkurentsis püsida võimatu. Kliendini jõudmine muutub kulukamaks ja keerukamaks. Järgmisel aastal saab määravaks see, kuidas leida otsetee kliendini ja mil moel tehisintellekt ettevõtte heaks tööle panna.
Tellijale
Kaarel Oja: tarbija rahakott õheneb armutult ja kõik ettevõtted ei suuda uuel aastal konkurentsis püsida (1)
Näeme täna, et ettevõtete ja majapidamiste ostujõud on peale inflatsiooni ja laenude teenindamist vähenemas. Kuigi inflatsioon on järele andmas, siis on tuleviku arvelt tänaste ostude tegemine rekordkiirusega kasvanud laenuintresside tõttu oluliselt keerulisemaks muutunud. Viimane statistikaameti analüüs näitas, et SKT langes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kolmandas kvartalis 3,9%. Kliendi rahakoti suurus ja raha hulk ühes sellega.