Ajal, mil riik täitub väliskülalistega, ettevõtted korraldavad meeskonnaüritusi ja siseturism kogub hoogu, elavnevad ka kurikaelad. Kelmid püüavad külalislahkeilt ettevõtetelt ausalt teenitud raha välja petta ja nende arvel ratsa rikkaks saada. Kuidas päästa oma ettevõte nende pättide käest? Nõu annavad Swedbanki hotellide ja restoranide sektori juht Marko Mandel ja arvelduslahenduste müügi- ja teenindusosakonna juht Kadi Trööp.
Tellijale
Eksperdid hoiatavad: võtted kuidas petturid hotelle tüssavad
Pealtnäha tavaline hommik majutusasutuses algab rõõmusõnumiga, sest e-postiga on saabunud broneering suurema seltskonna majutamiseks lausa neljaks päevaks. Seltskond peaks saabuma juba mõne päeva pärast. Et broneering kindla peale tehtud saaks, on tellija saatnud ka kolm krediitkaardi numbrit, millelt lubab hotellil kohe kogu broneeringu summa maha võtta. Peagi saabub ka kõne muretsevalt tellijalt, kes vabandab nii hilja tehtud broneeringu pärast. Hotell on broneeringu üle õnnelik. Kahe kaardiga tehingud küll ebaõnnestuvad, kuid kolmanda kaardiga saab tehing tehtud. Kõlab ju hästi?