Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Net Group: tehisaru mõistmine vajab rohkem aega (2)

Copy
Kas tehisaru on kolleeg, konkurent või lihtsalt tööriist?
Kas tehisaru on kolleeg, konkurent või lihtsalt tööriist? Foto: Piqsels

Tehisintellekt on kiiresti arenev tehnoloogia, mis mõjutab kõiki ärivaldkondi. See on ka põhjus, miks iga ettevõte peaks eraldama meeskonnale tööaega tehisaru tundmaõppimiseks, kirjutab äri- ja tarkvaraarendusettevõtte Net Group asutaja Priit Kongo.

Tehisintellekti kasutamine on Kongo sõnul kõikide ettevõtete ellujäämisküsimus. «Iga juht peaks julgustama oma töötajaid tehisintellekti kasutama, et leida viise, kuidas eri tehisintellekti tööriistad aitavad muuta ettevõtte spetsiifilisi töölõike efektiivsemaks,» selgitas Kongo ja tõi näitena Põhjamaade elektriliste tõukerataste rendiettevõtte Voi, mille töötajad peavad iga päev kasutama vähemalt tund aega tehisaru, otsimaks võimalusi, kuidas see igapäevatööd parandaks.

Kontoritöös on Kongo sõnul küllaltki lihtne õppida selgeks tehnikad, kuidas kasutada tehisintellekti info ja vastuste leidmiseks, koosolekute kokkuvõtete ja otsuste vormistamiseks või loovtöö toetamiseks. «Selle saab selgeks nii videote vaatamise kui pideva testimisega. See-eest tehisintellekti kasutamine analüütilise töö abistamiseks ning planeerimis- ja administreerimisülesannete lahendamiseks nõuab juba teatud vilumust, sest see eeldab andmete rikastamist, enda majasiseste süsteemide integreerimist tehisintellektiga ja nii-öelda hübriilahenduste loomist,» seletas Kongo.

Tagasi üles