Sääst Eesti ametnike moodi: 250 000 euro eest tellitakse uus kampaania (1)

BNS
Copy
Lumine reklaamplakat. Pilt on illustratiivne.
Lumine reklaamplakat. Pilt on illustratiivne. Foto: Marianne Loorents

Riigi Tugiteenuste Keskus kuulutas välja riigihanke, et tuleval aastal, mis on kultuuririkkuse teema-aasta, läbi viia kaks sotsiaalkampaaniat, mis tooksid tähelepanu alla Eesti ühiskonna kultuurilise mitmekesisuse ning toetaks kultuuririkkust soodustavaid hoiakuid.

Hanke eeldatav maksumus on veerand miljonit eurot, selgub hankeregistrist.

Pakutavate kampaaniate väljatöötamisel võib, kuid ei pea lähtuma teemakuudest. Hankija välja pakutud mitmekesisuse kuust inspireeritud kampaania eesmärk oleks näiteks tuua esile Eesti ühiskonna kultuuriline mitmekesisus ja mitmekesisuse ilmingud iga inimese igapäevases elus. Eesti rahvuste päeva, mida tähistatakse 24. septembril, ja oktoobris toimuva hõimukuu teemadest kantud kampaania eesmärk oleks aga tuua esile Eesti kogukondade ja Eestis elavate eri rahvaste kultuuri kui ühist rikkust ja pärandit.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles