Paljud ettevõtted otsivad viisi, kuidas klientide teenindamiselt kokku hoida. Selleks võetakse üha sagedamini kasutusele juturobot või ostetakse sisse kõnekeskuse teenust, mis aga muudab inimese suhtluse ettevõttega üha keerukamaks, kirjutab ERR.
Ooteaeg kuni kaks tundi: firmad suunavad inimesed klienditoe asemel juturobotini
Sellal kui ettevõtete turundusosakonnad saadavad oma klientidele üha pealetükkivamaid tarbimissõnumeid, muutub kliendil endal järjest keerukamaks võimalus kurta teenust müünud ettevõttele oma muret.
Näiteks Elisas on teenindusrobot Annika, kes ettevõtte esindaja sõnul lahendab ära umbes 30 protsenti kliendipöördumistest. Siiski saab Elisasse jätkuvalt pöörduda ka telefonitsi, kuid sel juhul võib kõne ooteaeg ulatuda kuni kahe tunnini.
Loe pikemalt ERRi uudisteportaalist.