CMA teatel on firma tootekirjeldused ebamäärased ja seega võivad need kliente eksitada, kirjutab Briti rahvusringhäälingu BBC uudisteportaal.
CMA hinnangul olid mõned koostisosad toodud pakenditel välja viisil, mis jätab nende keskkonnasõbralikkusest liialdatud mulje. Lisaks on mõnel tootel peal roheliste lehtede kujutis, mis võib samuti eksitavalt mõjuda. Unilevel toodab ka puhastusvahendeid Cif, mida müüakse ka Eesti kauplustes.
«Üha rohkem inimesi püüab anda oma panuse keskkonna kaitsmiseks, kuid oleme mures, et paljude toodete puhul viiakse kliendid eksiteele nn roheliste toodetega, mis pole sellised, nagu nad paistavad,» ütles CMA juht Sarah Cardwell.
Briti ettevõtte Unileveri esindaja sõnul tulevad süüdistused neile üllatusena ja nad pole eksitavat infot edastanud.
Eestis tegeleb eksitavate kauplemisvõtete menetlemisega tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve amet. Konkurentsiamet tegeleb näiteks ebaseaduslike hinnakokkulepete uurimise ja energiafirmade järelevalvega.