Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Miljonite teismeliste rahakotid vallutanud Shein kibeleb börsile

Copy
Shein ajab sisuliselt kogu äri äpi kaudu, ühtegi püsivat poodi ettevõttel pole, kuid aeg-ajalt kasutatakse hüpikpoode. Fotol Sheini hüpikpood Bristolis Suurbritannias. 
Shein ajab sisuliselt kogu äri äpi kaudu, ühtegi püsivat poodi ettevõttel pole, kuid aeg-ajalt kasutatakse hüpikpoode. Fotol Sheini hüpikpood Bristolis Suurbritannias. Foto: Tom Wren/Swns/Scanpix

Kui alles hiljuti valitsesid kiirmoerõivaste turgu Rootsi H&M ning Hispaania kaubamärk Zara, siis nüüd on nende kõrvale tõusnud ka Eestis väga populaarne veebipood Shein, mis alustas tegevust Hiinas.

Nüüdseks Singapuris tegutsev 2008. aastal loodud ettevõte on oma lõputuna näiva ja pidevalt uueneva odavate moeriiete valikuga võitnud kogu maailma noorte südamed. Füüsiliste kauplusteta ettevõte tarnib oma kaupa enam kui 150 riiki.

Sheini suurim turg on Ameerika Ühendriigid, kus ta turu-uuringute ettevõtte Euromonitor International andmetel müüs eelmisel aastal kaupu kaheksa miljardi dollari eest. Analüüsifirma Earnest Analytics hinnangul on ettevõtte turuosa Ühendriikide kiirmoeturul tervelt 40 protsenti.

Tagasi üles