Venipaki rahvusvahelise äriarenduse juhi Sabina Bačiulienė sõnul määravad logistikalahendused kliendikogemuse ja kulud, mistõttu on tõhus logistika e-kaubanduses kriitilise tähtsusega.
Venipak: Leedus on e-poodidest kauba tellimine populaarsem kui Eestis
E-kaubandus on tugevalt kanda kinnitanud nii Eestis kui ka mujal maailmas, kuid selle kasv ei näi pidurduvat. Venipaki hiljutise uuringu järgi on Baltikumis e-ostlejate osakaal märkimisväärne: tervelt 94 protsenti uuringus osalenud eestlastest, 97 protsenti lätlastest ja 98 protsenti leedulastest soetavad kaupu veebist.
Kuna logistika on e-kaubanduse lahutamatu osa, siis võivad kõik logistikalahendused parandada nii lõplikku kliendikogemust kui ka ettevõtete edukust. Sealjuures peetakse Bačiulienė sõnul viimast miili ehk kauba transporti lähimast jaotuskeskusest lõppsihtkohta kõige olulisemaks, aga ka kõige kulukamaks tarneahela lõiguks. E-kaubanduse sektorit mõjutavad ka kõikuvad kütusehinnad, mis omakorda sõltuvad erinevatest globaalsetest suundumustest.