Pärnus Bolti taksoga kaubanduskeskusest koju sõita soovinud klient ei saanud kaks korda taksojuhiga ühendust ning pidi lõpuks abikaasa autoga järele tellima. Kodus selgus, et kaks korda on temalt sõidu tühistamise eest raha kasseeritud ning mitte ainult.
Tellijale
Bolti klient pahandab: taksoga sõita ei saanud, raha läks maha – nii kaks korda ja siis lõpuks veel mõnitatakse ka! (12)
«Hiljuti (23. nov kella 17 paiku) tahtsin oma 2 raske poekotiga Pärnus Port Artur 2st koju Vesiroosi tänavale sõita. Tellisin auto kaubakeskuse põhisissekäigu eest ja jäin ootele,» kirjeldas Sirje. «Vahepeal tuli teade, et juht kohal, aga ühtki teatatud numbriga sõidukit ei leidnud. Kõndisin ka teisele poole maja ja kui ka teise kutse peale autot ei leidnud, tellisin abikaas järele,» rääkis ta.