Bolti klient pahandab: taksoga sõita ei saanud, raha läks maha – nii kaks korda ja siis lõpuks veel mõnitatakse ka! (12)

Kaja Koovit
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Takso-, sõidujagamis- ja kulleriteenust pakkuva Bolti rakendus.
Takso-, sõidujagamis- ja kulleriteenust pakkuva Bolti rakendus. Foto: Remo Tõnismäe

Pärnus Bolti taksoga kaubanduskeskusest koju sõita soovinud klient ei saanud kaks korda taksojuhiga ühendust ning pidi lõpuks abikaasa autoga järele tellima. Kodus selgus, et kaks korda on temalt  sõidu tühistamise eest raha kasseeritud ning mitte ainult. 

«Hiljuti (23. nov kella 17 paiku) tahtsin oma 2 raske poekotiga Pärnus Port Artur 2st koju Vesiroosi tänavale sõita. Tellisin auto kaubakeskuse põhisissekäigu eest ja jäin ootele,» kirjeldas Sirje. «Vahepeal tuli teade, et juht kohal, aga ühtki teatatud numbriga sõidukit ei leidnud. Kõndisin ka teisele poole maja ja kui ka teise kutse peale autot ei leidnud, tellisin abikaas järele,» rääkis ta. 

«Kodus sain järjest 2 sõidu tühistamise teadet ja võeti ka arvelt raha kaks korda 3 eurot. Järgmisel päeval sain uue üllatuse osaliseks, kui Bolt teatas: «Aitäh, et sõitsite meiega, Sirje. Loodame et nautisite sõitu.» Lisatud oli juhi nimi Jakup Genis. «Nii et toimumata sõidu eest tänati ja võeti ka tasu. 6 eurot pole ju sellise nalja eest sugugi palju, mõtlesin. Aitäh, Jakup! Mis oli juhi nimi, kes esimest korda mind üles ei leidnud, ei saanudki teada.

Kommentaarid (12)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles