Jõuluostlejad eelistavad traditsioonilisi maitseid, aga korvi lähevad soodustooted

Angelina Täker
, ajakirjanik
Copy
Inimene asju kassalindile ladumas. Pilt on illustreeriv.
Inimene asju kassalindile ladumas. Pilt on illustreeriv. Foto: Photobac/Shutterstock

Jõulud on tavapäraselt aktiivne ostlemise aeg, mil tarbija rahakotirauad kergemalt avanevad. Kas majanduslangus ning valitsev ebakindlus ning säästmissoov paistab ka kaupluste jõuluootustest?

Jõulueelne müük näitab sarnast dünaamikat varasemate aastatega. Rimi Eesti ostujuht Marilin Jürisson märkis Postimehele, et võrreldes eelmise aasta novembriga on müügikogused peamistes pühadekategooriates jäänud samasse suurusjärku. Siiski on märgata trendi, kus tarbijad eelistavad sageli sooduspakkumistes olevaid tooteid, mis kehtib ka jõulutoodete ostmise kohta.

Samas leiab Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektori Kaimo Niitaru, et detsembrikuu on alles alguses ning tõelise jõulumüügi aktiivsuseni on veel aega umbes kaks nädalat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles