![Maxima logo.](http://f11.pmo.ee/i55oxWVzHar9GCg1YmUk0MI1C-A=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2014/12/30/3644467t1he09a.jpg)
«Maxima planeerib kampaaniatoodete koguseid alati ette ja klientide narritamisega ei tegele,» kommenteeris Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa vastulausena 28. novembril avaldatud artiklile.
«Maxima planeerib kampaaniatoodete koguseid alati ette ja klientide narritamisega ei tegele,» kommenteeris Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa vastulausena 28. novembril avaldatud artiklile.
«Meie jaoks on klientide rahulolu kõige tähtsam ning seda ei saa saavutada narritamiskampaaniatega, pakkudes tooteid, mida reaalselt müügil ei ole,» sõnas Terasmaa.