Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Maxima: planeerime kampaaniatoodete kogused ette ja klientide narritamisega ei tegele (1)

Copy
Maxima logo.
Maxima logo. Foto: Erik Prozes / Postimees

«Maxima planeerib kampaaniatoodete koguseid alati ette ja klientide narritamisega ei tegele,» kommenteeris Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa vastulausena 28. novembril avaldatud artiklile.

«Meie jaoks on klientide rahulolu kõige tähtsam ning seda ei saa saavutada narritamiskampaaniatega, pakkudes tooteid, mida reaalselt müügil ei ole,» sõnas Terasmaa.

Terasmaa sõnul oli eelmisel nädalal Maximas kampaaniapakkumises Paulig Mokka kohvioad. «Tegime tootele soodushinna ja tellisime sisse tavapärasest 500 protsenti suurema koguse. Hea hinnaga kohv osutus klientide seas vägagi populaarseks,» märkis Tearasmaa ja lisas, et Maximat ei saa mingil juhul süüdistada klientide ebaausas meelitamises.

Tagasi üles