Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

A1000: mitu poeketti narritab inimesi libakampaaniatega (3)

Copy
Tarmo Lauring
Tarmo Lauring Foto: Kermo Benrot

A1000 Marketi poeketi juhi Tarmo Lauringu sõnul narritavad poeketid inimesi libakampaaniatega. Lauring mainis «sakslasi» ja «Leedu päritolu ketti».

«Kui ühe kampaania puhul saavad tooted oodatust kiiremini otsa, siis oleks see veel mõistetav, aga kui nii juhtub järjepanu ja pood tunnistab, et nende ärimudel ongi korraldada «lühikesi kampaaniaid», millega ei garanteerita, et kaupa inimestele jagub, siis on see ju teadlik tegevus,» ütles Lauring.

«See on ikka sigadus, kui vastab tõele, et tehakse pikalt ette reklaamikampaaniat, aga tegelikult on ühe poe kohta kaks soodustoodet ja vahest ei jõua needki päriselt riiulile. Muidu võiks ju iga kett ühte poodi viis kilo banaane tellida ja siis 10 senti kilo välja reklaamida. Täiesti ebaeetiline, aga reklaami mõttes on ketile kulu sisuliselt viis eurot poe kohta. Selliste kampaaniate tegelik eesmärk on inimesed odavalt poodi meelitada ja loota, et nad ostavad korvi muud kraami täis. Mis siis järgmisena – kas peaks 15 miinuskraadiga varahommikul enne avamist telkima minema, et lubatud kaupa saada?» küsis Lauring.

Tagasi üles