Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Circle K: müüja-klienditeenindaja töö peaks olema kõrgemalt väärtustatud

Copy
Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask
Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask Foto: Circle K

Pole saladus, et teenindus- ja jaemüügisektoris on palgatasemed üsna madalad jäädes omajagu alla Eesti keskmisele palgale. Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask tõdes, et hoolimata keerulisest majandusolukorrast, peavad tööandjad pingutama, et sektori palgad keskmisele järgi jõuaksid.

«Tegeleme pidevalt oma töökeskkonna ja juhtimiskultuuri arendamisega, et kõik Circle K töötajad tajuksid oma väärtust ettevõttes, sest ilma nendeta ei oleks ka ettevõtet. Selle juures on mõistagi oma osa ka töötasul,» ütles Kask. Alates oktoobrist tõusid Circle K teenindusjaamade müüja-klienditeenindajate palgad üle Eesti keskmiselt 9,6 protsenti. Katseaja lõppedes on täistööajaga töötava klienditeenindaja brutopalk 1210 eurot.

„Meie müüja-klienditeenindajate töötasustamisel on alati olulisel kohal olnud ka müügiboonused ja 50% kõrgemini tasustatud öised töötunnid. Seega on kokku võimalik teenida brutosummana ligi 1520 eurot, mis on jaemüügi sektoris vägagi konkurentsivõimeline töötasu,“ selgitas Kask.

Tagasi üles