Kuigi Tallinna kaubanduskeskused olid möödunud nädala allahindluskampaania musta reede ajal inimestest pungil, siis mullusega võrreldes jäi külastatavus siiski väiksemaks, rääkis Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos Äripäevale.
Suurte kaubanduskeskuste juht lõppevast aastast: midagi kurta tegelikult ei ole (1)
Kaubanduskeskuste kõige põhilisem näitaja ongi külastatavus ning Maaroos sõnas, et terve aasta näitajad Kristiine keskuses ületasid isegi 2019. aasta näitajaid.
«Midagi kurta tegelikult ei ole,» rääkis Maaroos tervet aastat kokku võttes.
«Järgmise aasta esimene pool kõige rõõmsam enam ei ole,» ütles Maaroos Äripäeva hommikuprogrammis tuleva aasta kohta.
Loe pikemalt Äripäevast.