Päevatoimetaja:
Sander Silm

SÕLMKÜSIMUS Miks meie reeded on küll mustad, aga allahindlusi napib? (7)

Copy
Must Reede Rocca al Mare kaubanduskeskuses. 20 protsenti allahindlus on küll allahindlus, aga ometi mitte selline, mis meelitaks ostma.
Must Reede Rocca al Mare kaubanduskeskuses. 20 protsenti allahindlus on küll allahindlus, aga ometi mitte selline, mis meelitaks ostma. Foto: Mihkel Maripuu

Siinmail on Ameerikast avasüli vastu võetud nii kiirtoit kui NATO sõdurid, aga ostupühaks kuulutatud Must Reede ja suured allahindlused on jäänud traditsioonidesse kinnistumata.

Õige allahindlus on 50 protsenti, sest see on vist see, mida kaupmehed juurde panevad, arvab pereisa Peeter. «Käisin Ülemiste keskuses ja seal olid sildid, et allahindlus on erinevates kauplustes 25 protsenti, mis ei ole suur, aga midagi siiski,» teatab ta, olles käinud Musta Reede aegu poodides õhku nuusutamas.

Peeter on eluaeg olnud enda sõnul kopikakoi ja võib poes hindasid võrrelda tundide kaupa. Osava majandajana on ta osanud üles leida allahindlused, mis ka midagi väärt on, ja nii täiendab ta näiteks habemeajamistarvete varusid vastavalt kampaaniatele, mis ei ole seotud kuidagi Musta Reede või tühjendusmüükidega. «Eesti inimene on loll ja nõus maksma kõrget hinda ning ärimehed elavad niigi hästi,» avaldab Peeter arvamust, miks Eestis allahindlused väga levinud ei ole.

Tagasi üles