Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ka ameeriklased kurdavad: must reede ei ole enam see

Copy
Klient New Yorgi Macy'se musta reede pakkumisi uudistamas.
Klient New Yorgi Macy'se musta reede pakkumisi uudistamas. Foto: KENA BETANCUR/ Getty Images via AFP/ Scanpix

Kui Eestis nurisetakse juba aastaid, et musta reede allahindlused on pigem sümboolsed ega paku tarbijatele erilist võitu ning näiteks tuuakse välismaa eriti USA, siis nüüd veerevad ka seal asjad allamäge.

Nii kirjutab The New York Times, et must reede ei ole enam selline nagu vanasti: kui tavapäraselt oli must reede Ameerika tarbimiskultuuri sümbol, siis viimasel ajal on osa võlust haihtunud.

Ja kuigi osa inimesi läheb endiselt varahommikul Macy’se või Best Buy ukse taha järjekorda, et parimatest pakkumistest mitte ilma jääda, on ka USAs sooduspakkumiste periood veninud pikemaks ning allahindlsued väiksemaks. Tarbijate meilipostkasti on juba mitmeid varasemaid päevi ummistanud kirjad, kus lubatakse aasta parimaid hindu ning kaupmehed püüavad üksteist üle trumbata.

Tagasi üles