Päevatoimetaja:
Sander Silm

Finantsinspektsioon uurib: kas klient on troonilt tõugatud?

Copy
Juhatuse liige Andre Nõmm.
Juhatuse liige Andre Nõmm. Foto: Finantsinspektsioon

Ajakiri The Economist hiljutine artikkel «Customer service is getting worse. What could fix it?» arutleb põhjuste üle, miks kliendirahuolu on liikunud halvemuse poole. On siis selleks suurenev turukontsentratsioon, kus ettevõtted, kellel on oluline turuosa, määravad halva tulemuse, või näiteks ka pandeemiast tingitud tööjõu vähenemine, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm.

Nõmme sõnul võib põhjuseid otsida ka kliendisuhtlusega seotud protsesside digitaliseerimisest, kuni selleni, et inimese muret on pandud kuulama masin. Hooletu ja kiirustatud üleminek uuele tehnoloogiale võib vahel anda valusaid tagasilööke.

Kas efektiivsuse otsimisega on mindud liiale?

Tagasi üles