Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele2 teenindus-coach: juhid peaksid olema oma tiimiliikmete teenindajad

Copy
Liis Jäger.
Liis Jäger. Foto: Erakogu/ Tele2

Klienditeenindajate läbipõlemise vältimiseks ja töökvaliteedi tõstmiseks peaksid juhid suhtuma oma ametisse kui töötajate teenindamisse. Luues usaldusliku, toetava keskkonna, kus teenindaja mõistab oma väärtust, suureneb nii töötajate rahulolu kui ka majandustulemustes kajastuvad müüginumbrid, rääkis Tele2 teenindajate enesearengut toetav ja juhendav coach Liis Jäger.

Värskelt coach'i ametisse asunud Liis alustas Tele2s tööd seitse aastat tagasi Võru esinduse müügispetsialistina. «Mul polnud tegelikult mingit huvi telefonide või tehnoloogia vastu, aga tööd oli vaja ja Tele2-l oli hea, usaldusväärne maine,» ütles ta.  Edasi tõusis ta juba juhatajaks ning peale struktuurimuudatust kolme esinduse – Võru, Valga ja Viljandi – juhiks. «See oli mu päris esimene juhitöö,» ütles ta.

«Ma näen, et olen juhina oma töötajate jaoks teenindaja, kes peab tagama usaldusliku, turvalise õhkkonna, olema nende jaoks olemas ja neid päriselt kuulama. Siis tulevad ka tulemused. Seda mõtet kannan edasi ka oma uuel ametikohal coach'ina, sest meie siseteenindusel on otsene mõju klientidele,» ütles ta.

Tagasi üles