E-pood jättis üle 200 inimese tühjade kätega ja eiras tarbijakaitse otsuseid

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve amet.
Tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve amet. Foto: Kermo Benrot / Scanpix

Sajad inimesed on hädas veebipoega parfumeeria.com, kes ei saatnud klientidele kaupa ega tagastanud raha. Pettunud inimesed pöördusid tarbijakaitse- ja tehnilise järelvalve ameti (TTJA) poole, kes mõistis ettevõttelt üheksa korda raha välja, kuid firma ei täitnud riigiameti otsuseid.

TTJA pani veebipoodi haldava ettevõtte 12. oktoobril seoses firma ühe juhtumiga musta nimekirja. Järgmised kuus juhtumit lisati nimekirja kuus päeva hiljem, 18. oktoobril ja viimased kaks 6. novembril.

Kõik need intsidendid puudutavad e-poodide tellimusi. Kõigi juhtumite puhul on muster sama – klient tellib kaupa, maksab raha ära, aga kaup temani ei jõua. E-poe esindaja ei anna kordagi selgitusi TTJA-le, kes tema poole pöördub.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles