Skip to footer
Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Postimees Grupi tulud kasvasid üheksa protsenti

Toomas Tiivel.

Postimees Grupi Eesti äriüksuse tulud kasvasid lõppenud 2022/23. majandusaastal aastases võrdluses üheksa protsenti 31,8 miljoni euroni.

Postimees Grupi juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul moodustasid kasvust olulisima osa tellimustulud, mis suurenesid 12 protsenti14,9 miljoni euroni. «Tellimustulude kasvu toetab peamiselt digitellimuste arvu kasv, mis käesoleval majandusaastal oli ligikaudu 17 protsenti. Ka järgmise aasta põhifookus on digitellijate arvu kasvatamine, digiplatvormide arendus ja järjest laiem AI-põhiste lahenduste kasutuselevõtt,» rääkis Tiivel.

Postimehe reklaamimüügi tulud ulatusid 11,4 miljoni euroni ja siin vedas kasvu online-reklaam, kasvades aastases võrdluses kuus protsenti.

Postimees Grupi juhatuse liikme Raido Soomi sõnul on online reklaami osakaal järk-järgult kasvanud ja andis majandusaasta lõpuks 63 protsenti reklaamituludest. «Samuti on jätkuvalt tugevatel alustel Postimees Grupi üheksa paberväljaannet, mis tõid kokku 37 protsenti meie reklaamimüügi tulemusest ehk 4,2 miljonit eurot,» ütles müügi- ja äriarenduse eest vastutav Soom.

Tiivel tõstis esile, et vaatamata ebastabiilsele majanduskeskkonnale ja kiiresti kasvavatele sisendhindadele, eriti paberväljaannete tegevuses, on Postimees Grupp suutnud võrreldes eelmise aastaga parandada oluliselt oma finantstulemusi.

«Ettevõtte kasum enne intresse, makse ja kulumit (EBITDA) paranes võrreldes eelmise aastaga 1,1 miljoni euro võrra, mis näitab, et ettevõte on suutnud kiiresti kohaneda turukeskkonnast tulenevate väljakutsetega,» ütles Tiivel.

Käesoleval majandusaastal jätkab Postimees Grupp oma digitaalsete platvormide ja digivõimekuse arendamist ning keskendub ajakirjandusliku sisu mitmekesistamisele ja personaalsema kasutuskogemuse pakkumisele. Traditsioonilisele meediale täienduseks jõuab lugejani üha suuremas valikus interaktiivseid audio- ja videomeedia teenuseid.

Kommentaarid
Tagasi üles