![Selleks, et internetiühendus rongides ei katkeks, tuleb raudteede lähedusse püstitada uusi sidemaste. F](http://f11.pmo.ee/zJe14DjcawA9deJsGrq3zRy9Ojg=/1442x0/filters:focal(1015x320:1418x568):format(webp)/nginx/o/2023/10/26/15681654t1h959b.jpg)
Riigi plaan katta Eesti transpordikoridorid kiire ja stabiilse 5G internetiühendusega on jooksnud ummikusse. Kui Euroopa Komisjoniga kokkuleppele ei jõuta, jääb katkev netiühendus rongireisijaid kimbutama veel aastateks.
Riigi plaan katta Eesti transpordikoridorid kiire ja stabiilse 5G internetiühendusega on jooksnud ummikusse. Kui Euroopa Komisjoniga kokkuleppele ei jõuta, jääb katkev netiühendus rongireisijaid kimbutama veel aastateks.
No internet, internetiühendus taastatud, no internet, internetiühendus taastatud – just sellises rütmis kulgeb rongisõit Tallinnast Tartusse, kui võtan Elroni rongis lahti sülearvuti, plaaniga seal järgmised kaks tundi tööd teha. Kogemus on nii muserdav, et loobun peagi ja vaatan ülejäänud sõidu rongiaknast Eestimaa loodust. Küsin endalt – ja mõttes ka pidevalt liikuvusreformist kõnelevalt Lauri Läänemetsalt (SDE) –, et mis ühistranspordi arendamisest me ikkagi räägime, kui reisirongis pole endiselt isegi stabiilset internetti? Ometi võiks võimalus rooli keeramise asemel tööd teha olla üks põhilisi argumente, miks üldse eelistada ühistransporti autole.