Eesti turismiettevõtted on oma tegevuses kestlikumad, kui arvavad

Angelina Täker
, ajakirjanik
Copy
Eesti turismiettevõtted on oma tegevustes kestlikumad, kui arvavad.
Eesti turismiettevõtted on oma tegevustes kestlikumad, kui arvavad. Foto: Taavi Sepp, Postimees

Üle-eestilisest kestliku turismi uuringust selgus, et Eesti turismisektoris pole ühtset arusaama kestliku turismi kohta, mistõttu reklaamitakse seda ka klientidele veel vähe ja ebaühtlaselt. Samas leiavad ettevõtted, et kestlike põhimõtete rakendamine suurendab konkurentsieelist ja edendab turismisihtkoha mainet.

Kestlikku turismi on Eestis varem uuritud vaid piirkonniti. Tänavu Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) ja KredExi ühendasutuse ning majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi tellimusel tehtud uuring on esimene, mis võtab luubi alla jätkusuutlikkuse Eesti turismis tervikuna.

Uuringusse andis oma panuse ühtekokku 550 turismiteenuste pakkujat. Ühendasutuse turismiosakonna kvaliteedikoordinaator Imbi Lepik-Martinson tõi kõige olulisema järeldusena välja, et turismiettevõtted on mõistnud, et kestlik tegutsemine on vajalik ning enam ei küsita, miks, vaid tahetakse teada, kuidas.

Tagasi üles