R-Kiosk hakkab ühekordse kohvitopsi eest lisatasu küsima

BNS
Copy
Berit Heinmets.
Berit Heinmets. Foto: Erakogu

R-Kiosk alustab järgmisest aastast ühekordse kohvitopsi eest lisatasu küsimist.

R-Kioskitest ostetakse aastas ligi 1,5 miljonit topsi sooja jooki, millest umbes 98 protsenti on ühekordses topsis. Kuna 90 protsenti ühekordse topsi keskkonnamõjust tekib seda tootes, on R-Kioski ja Caffeine'i innovatsioonijuhi Berit Heinmetsa sõnul taaskasutuse asemel vaja suuremat korduvkasutamist.

«Ekslikult arvatakse ühekorratopside ja laiemalt tarbeplasti kohta, et kui see prügilasse jõuab, ongi järgmiseks sammuks ringlussevõtt ning seejärel sünnib uus toode. Kahjuks ei osata plasti siiski veel lõputult ümber töödelda, teatud juhtudel pole see üldse võimalik. Probleem on selles, et iga ümbertöötlemisega kaotab plast osa oma algsetest väärtuslikest omadustest ja iga sellise tsükliga muutub materjal vähem väärtuslikuks,» möönis ettevõtte innovatsioonijuht, lisades, et taaskasutuse asemel on vaja korduvkasutamist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles