Statistikaamet: Eesti ettevõtete e-kanalites turustamine on tõusuteel

Angelina Täker
, ajakirjanik
Copy
E-kaubanduse veebilehtede nagu Alibaba, Amazon, Booking, eBay, Etsy kaudu turustanud ettevõtete osakaal on suhteliselt tagasihoidlik.
E-kaubanduse veebilehtede nagu Alibaba, Amazon, Booking, eBay, Etsy kaudu turustanud ettevõtete osakaal on suhteliselt tagasihoidlik. Foto: IMAGO/Richard B. Levine

Eesti ettevõtete seas on e-kaubanduse kanalite kasutamine leidnud kindla koha ning on näha, et e-kanalites turustamine jätkab tõusvas trendis, mida kinnitavad ka uuringu tulemused, kirjutab statistikaameti juhtivanalüütik Tiina Pärson.

Infot ettevõtete turustamiskanalite kohta e-keskkonnas on statistikaamet kogunud alates 2010. aastast. Viimase uuringu tulemused näitavad, et 2022. aastal on enam kui viiendik ettevõtteist liikunud kaupade ja teenuste müügiga e-keskkonda, seda kas veebilehe või EDI-kanalite (electronic data interchange) kaudu.

Võrdluseks: 2010. aastal oli e-kaubandust kasutanud ettevõtete osakaal 11 protsenti kõigist ettevõtteist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles