Loovkommunikatsiooni konkurss Kuldmuna 2012 kutsub kõiki kuni 28aastaseid reklaamitegijaid osalema Kuldmuna noortekonkursil, kus võistlustulle astuvatel meeskondadel on lähteülesande põhjal kavandi esitamiseks aega vaid 48 tundi.
Algas registreerumine Kuldmuna noortekonkursile
Konkurssi korraldava Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juhatuse liikme Erko Karingi sõnul on konkursi eesmärk julgustada noori esitlema oma kõige lennukamaid ja pöörasemad ideid.
«Seadsime kogu Kuldmuna konkursi selle aasta eesmärgiks püüdlemise suurema konkurentsivõimelisuse suunas rahvusvahelisel tasandil. Seetõttu loodame, et ka meie reklaamivaldkonna järelkasv demonstreerib noortekonkursil oma võimet seljatada stamplahendused ja näitab juba täna, milline saab olema Eesti reklaami lähitulevik,» sõnas Karing.
Noortekonkursi võidutöö esitajad sõidavad suvel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu ja konkursipartneri Postimehe toel reklaamimaailma tippsündmusele Cannes Lions festivalile.
Kuldmuna noortekonkursile saavad aadressil www.kuldmuna.ee kuni 2. aprillini registreeruda reklaamiagentuuris töötavad või kõrgkoolis õppivad kuni 28aastased noored kas üksi või kaheliikmelise tiimina. Registreerunud osalejatele antakse 9. aprillil lähteülesanne, mille põhjal peavad noored kahe ööpäeva jooksul esitama reklaamikavandi.
Kavandeid hindab Kuldmuna konkursi trüki-, välimeedia- ja kampaaniakategooria žürii ning võidutöö tehakse teatavaks 17. mail Pärnu Kontserdimajas toimuval Kuldmuna Gaalal.
Juba neljateistkümnendat korda toimuv konkurss Kuldmuna 2012 ootab kõikide reklaami-, disaini-, digi-, meedia-, üritusturunduse- ja suhtekorraldusagentuuride ning loovtöötajate möödunud aasta parimaid töid konkursi kodulehel www.kuldmuna.ee 31. märtsini. ERAL korraldab üritust koostöös Eesti Üritusturunduse Liidu, Eesti Meediaagentuuride Liidu, Eesti Suhtekorraldajate Liidu ja digivaldkonna esindajatega.