Viimasest Kantar Emori ja toiduliidu ühisest ostukäitumise jaeseire uuringust selgus, et kodumaiste toidukaupade eelistus Eesti tarbijate seas on langenud viimase kümne aasta madalaimale tasemele, samas kui aina suuremaks valiku kriteeriumiks kerkib sooduspakkumine ja odavam hind.
Tellijale
Kodumaise toidu tarbimine on kukkunud viimase kümne aasta kõige madalamale tasemele
Kantar Emori tänavune ostukäitumise seire näitas, et kodumaiseid toiduaineid eelistab hoiakuliselt ligi kolmveerand ehk 73 protsenti Eesti elanikest. «See on viimase kümne aasta madalaim tulemus – aasta tagasi oli eelistus 78 protsendi juures ning 2004. aastal, aga ka veel 2017. aastal – 90 protsendi juures,» selgitas Kantar Emori uuringuekspert Aivar Voog pressiteates.