Päevatoimetaja:
Sander Silm

Bauhaus kaotas Eestis kasumit

Copy
Massiivne reklaamikampaania tõi Bauhausi 2010. aastal palju klienti.
Massiivne reklaamikampaania tõi Bauhausi 2010. aastal palju klienti. Foto: Toomas Huik / Scanpix

Bauhaus Eesti müügitulu kasvas mullu 8,5 protsenti pea 40,1 miljoni euroni, ettevõtte kasum langes aastaga aga 6,7 protsendi võrra 2,3 miljonile eurole.

«2022. aasta veebruaris alanud sõda Ukrainas koos osalt ka sõjast tingitud inflatsiooni ning intresside tõusuga on kaasa toonud sisseostuhindade kallinemise. Aasta müügitulu oli sellegipoolest eelmistest aastatest suurem ja kasumit nimetatud asjaolud olulisel määral ei mõjutanud,» kirjutas juhtkond tegevusaruandes.

Taandatuna täistööajale töötas ettevõttes mullu 2021. aastaga võrdselt 182 inimest. Tööjõukulud kasvasid võrdlusperioodil aga kümnendiku võrra 4,3 miljoni euroni.

31. detsembri seisuga oli Bauhaus Eestil 10,6 miljonit eurot jaotamata kasumit ning 10,5 miljoni euro väärtuses varusid.

Bauhausi Eesti firmale kuulub kaks ehitus- ja sisustuskaubamaja Tallinnas ning veebipood. Ettevõtte täisosanikuks on Bauhaus Kaubanduskeskus OÜ ja hääleõiguseta usaldusosanikuks Bahag Baus Beteiligungs GmbH.

Tagasi üles