Kuni neli aastat tagasi tuli otsustamise koht. Kaheksast miljonist oli alles kaks miljonit eurot ja selgus, et senine tegevus ehk värbamine oli võtnud 2019. aasta esimese kahe kvartaliga 93% ettevõtte kuludest, samal ajal kui 40% käibest tuli „põlve otsas kõrvalärist”. „Numbrid rääkisid enda eest. Me ei saanud niimoodi kahte tegevust tehes jätkata, sest nii tegime mõlemat asja poole vinnaga. Saatsime suvel oma poolele miljonile kasutajale teate, et teeme pivoti ja tänu sellele saame neid tulevikus rohkem aidata. Ja see otsus oli ainuõige,” ütleb Hindriks. „Õnneks olen enda ümber alati kogunud tugevaid inimesi ning meeskond, nõukogu ja nõustajad aitasid sellel suurte muutuste teekonnal väga palju. Kuigi koondama pidime kolmandiku senisest tiimist, elasid ka koondatud südamest meie käekäigule kaasa.”
Pivot on ärimaailma termin, mis tähendab ettevõtte strateegilise suuna muutmist. See tähendab, et ettevõte otsustab oma tegevusmudelit, tooteid või teenuseid radikaalselt muuta või kohandada, et vastata paremini muutuva turu tingimustele või klientide vajadustele.
Kas olla vitamiin või valuvaigisti?
Hindriksi sõnul on igal idufirma ehitajal valik, kas olla vitamiin või valuvaigisti. „Me kõik teame, et kui unustad vitamiini võtta, pole midagi hullu. Ja meie värbamisplatvorm oli nagu vitamiin. Aga immigratsiooni automatiseerimisega oleme nagu valuvaigisti, mille võtmine pole soovituslik, vaid hädavajalik – mõjutame väga suure hulga inimeste elusid ning muudame ettevõtete tööd palju lihtsamaks.”