Tegemist on samasuguste kampaaniatega, nagu need on olnud juba viimased viis kuni kümme aastat, erinedes ainult selle poolest, et ühel ketil on nädalased kampaaniad, teisel kuised, kolmas lubab mitmeks kuuks jne.
Vahe seisneb selles, kui tihti keegi kampaanias olevaid tooteid uuendab. 20% soodushind on keskmises kampaanias isegi tagasihoidlik, enamasti jääbki see protsent 20-40% vahele ning loomulikult on selle kõrgemas otsas pigem üksikud tooted. Kuid nende üksikute toodete põhjal valmivad uudised, mida laiendatakse sõnades sadadele toodetele. Hiljuti teatas üks jaekett, et vähendab hulga toidukaupade hindu kuni 40 protsenti, ja tõi näiteks piima, mille tavahinda näidati mitukümmend protsenti kallimana, et reklaamida soodushinda, mis oli tegelikult samal tasemel teiste poodide hindadega.