Uuring: Maxima klienditeeninduse kvaliteet edestab Rimit ja Prismat

PM Majandus
Copy
Paepargi Maxima Tallinnas.
Paepargi Maxima Tallinnas. Foto: Jaanus Lensment / Postimees / Scanpix

Uuringufirma Dive valdkonnauuring selgitas välja parimat teenindust pakkuvad toidukaupluste ketid. Maxima Eesti on teinud aastataguse ajaga võrreldes suure kasvu.

Kui mullu sai Maxima Eesti hinnanguks 74 protsenti ning jagati 4-6 kohta Prisma ja Grossi kauplustega, siis tänavu oleme kolmandal kohal 86,46 protsendiga. Selle tulemusega edendab Maxima Rimi, Prisma ja Grossi kauplusi.

Võrreldes 2022. aastal tehtud uuringuga on Eesti parima teenindustasemega toidukaupluste esikolmikus toimunud muudatusi. Esikoha pälvis taaskord Coop 89,67 protsendiga. Teist kohta hoiab endiselt Selver 87,36 protsendiga, kuid suure tõusu kolmandale kohale tegi Maxima 86,46 protsendiga. Kohtadele neli kuni kuus baseerusid Rimi 85,59 protsendiga Prisma peremarket 81,75 protsendiga ja Grossi toidukaubad 79,41 protsendiga.

Maxima Eesti kauplustest osalesid uuringus Tallinna, Tartu, Narva ja Pärnu XX ja XXX suured kauplused.

Maxima õpetab töötajatele keelt ja juhtimist

«Maxima panustab keeleõppesse investeerides 30 0000 eurot aastas. Me korraldame kaupluse juhatajatele juhtimiskoolitusi, et aidata olla neil parem meeskonnajuht. Sel aastal korraldasime rahulolu uuringu, milles osales 1925 töötajat (55 protsenti), mille tulemused näitavad, et suurem osa meie töötajatest on oma tööga Maximas rahul. Rahulolu oma tööga kajastub kindlasti ka klienditeeninduse kvaliteedis, rahulolevad töötajad teevad oma tööd rõõmu ja südamega ning see paistab välja,» sõnas Maxima Eesti personalijuht Lea Kimber.

Kõige rohkem ollakse rahul läbisaamisega vahetu juhi- ning töökaaslastega. Läbisaamine töökaaslaste ja vahetu juhiga on oluline positiivse ja motiveeriva töökeskkonna kujunemisel.

«Viimase aasta jooksul on Maxima Eesti teinud suuri investeeringuid kaupluste korrastamisse. Oleme soetanud uusi külmikuid, laiendasime riiulite reavahesid, et ka lapsekäru või ratastooliga oleks meie poes mugavam liikuda ja kaup oleks kättesaadavam. Suuname palju tähelepanu ka värske kauba kvaliteedikontrollile, et letil oleks ainult värske toit,» lisas personalijuht.

Eestis on 84 Maxima kauplust. Ettevõte tegutseb Eestis alates 2001. aastast.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles