Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Odoo tarkvara tõstis rõivatootjad uuele tasemele

Copy
Artikli foto
Foto: moomoo.

Kas otsite võlutööriista, mis muudaks müügi ja tootmise protsessid silmapilkselt lihtsamaks ja tõhusamaks? Sellist, mis jälgib kotka pilguga tarneaegu, kinnitab klientidele pakkumisi ning integreerib samal ajal sujuvalt kõik kanded raamatupidamisse? Ehk soovite kõigele lisaks teada oma toodete omahinda muutuvas reaalajas?

Siin tuleb mängu Impactic OÜ, Tartus asuv tarkvara- ja äriarenduse ettevõte, kes aitab teil uue ajastu äritarkvaraga Odoo tõhustada oma ettevõtte igapäevatööd.

Impacticu meeskond on valmis aitama ettevõtteid üleminekul Odoo tarkvarale, mis on tuntud oma võimekuse poolest äriprotsesse tõhusalt hallata. Kasvades koos ettevõttega, võimaldab Odoo lisada vajalikke rakendusi vastavalt ettevõtte arengule.

Aga kuidas see kõik päriselus välja näeb? Vaadakem näiteks Disaintekstiil OÜ-d, kellel on bränd nimega moomoo. moomoo on spetsialiseerunud personaalse disainiga spordirõivaste valmistamisele. Kvaliteet, maailmatasemel kangad ja klientide kaasamine on viinud nende rõivaste populaarsuse kõrgele tasemele nii kodumaal kui ka rahvusvaheliselt. Näiteks kannavad Soome jalgrattakoondis ja Eesti laskesuusatajad uhkusega moomoo spordirõivaid.

moomoo ärijuhtide sooviks oli hallata tootmist ja tarneahelat tõhusamalt. Otsiti äritarkvara, mis tooks kaasa uue kvaliteedi ja muutuse. Just siin tuli mängu Odoo.

Enne Odoo kasutusele võttu kasutas Disaintekstiil OÜ kuut erinevat rakendust äriprotsesside jaoks - müük ühes, tootmise planeerimine teises, tootmistulemused kolmandas ja raamatupidamine neljandas rakenduses jne. Kõik oli eraldi, puudus ühtne platvorm. Andmeid sisestati korduvalt ja see võttis aega.

Artikli foto
Foto: Impactic

moomoo müüb oma tooteid peamiselt spordiklubidele ning kõik tellimused on unikaalsed. Nende müügi- ja tootmisprotsess on tellimuspõhine. Odoo rakendamine võeti ette sammhaaval. Esimene samm oli põhjalik ärianalüüs, sh protsesside analüüs ja lihtsustamine. Juba siis mõistis moomoo meeskond, et digitaliseerimine ei ole lihtsalt trend, vaid see muudab kogu ärimudelit - see on suuremahuline muutus.

„Loetud kuudega saime välja vahetada seni kasutusel olnud tarkvarad ühe tõhusa tööriista vastu. Koostöös Impacticu meeskonna professionaalidega õnnestus suured muutused sujuvalt ellu viia” tõdeb Disaintekstiil OÜ juht Martti Sala.

Odoo kasutuselevõtt algas müügiprotsessist. Loodi maatrikstooted ja seati müügimeeskonnale selged töövood. Seati sisse kindlad tarneaja viited, et tootmisel saaks neid arvesse võtta. Müügiprotsessi lisati klientidele mõeldud pakkumiste kinnitusring ning ettemaksete süsteem. Uut tootmismoodulit tutvustati töötajatele pärast põhjalikku ettevalmistust.

Millised olid esimesed võidud uue äritarkvara kasutamisel?

Tootmise mõõtmine muutus lihtsamaks, tekkis võimalus tootmistööd kiiresti ja lihtsalt raporteerida. Ühtlasi muutus täpsemaks tootmise planeerimine, omahinna ja materjalikulu arvestus.

Lisaks kajastuvad kõik äriprotsessid raamatupidamises - tootmise, ostude ja laoandmete seisud jõuavad reaalajas raamatupidamisse. “Et arvete koostamine ja jälgimine pärast tööd on lihtsam, on paranenud raha laekumise kiirus ja vähenenud võlgnike hulk,“ kirjeldab Disaintekstiili omanik ja asutaja Allan Oras.

Artikli foto
Foto: Impactic

Impacticu meeskond ei ole mitte ainult tehniline toetuspunkt, vaid ka partner äri kasvus, valmis looma kohandatud lahendusi vastavalt unikaalsetele vajadustele. Odoo muudab äri haldamise argipäeva lihtsamaks, andes juhtkonnale rohkem aega keskenduda oma ettevõtte visioonile ja eesmärkidele.

Copy
Tagasi üles