Eesti kasutajad ei saa online.ee kontodele ligi

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Telia saatis inimestele kevadel teavituse, et e-posti keskkond vahetab omanikku, kuid ei öeldud, et teenus suletakse.
Telia saatis inimestele kevadel teavituse, et e-posti keskkond vahetab omanikku, kuid ei öeldud, et teenus suletakse. Foto: Tairo Lutter

Majandus. Telia müüs e-postikeskkonna online.ee Norra teenusepakkujale Fjordmail Technologies AS. Tehing, millega kõikide kasutajate andmed liikusid norrakate kätte, jõustus 8. augustil ning samast päevast alates ei saa mitmed kliendid enam oma e-postkasti kasutada.

Teenus puudutab Telia endiste veebikeskkondade, näiteks hot.ee ja online.ee kasutajaid. Postimehe poole pöördus mitu inimest, kes tundsid muret, sest nad ei pääse enam ligi oma e-postikastile. Ligipääs kontole suleti 8. augustil.

Postimees vestles Margusega (nimi muudetud, toimetusele teada), kes veel üleeile sai oma e-postikasti kasutada, kuid teisipäeval enam mitte.

Margus ütles, et Telia saatis talle kevadel teavituse, et e-posti keskkond vahetab omanikku, kuid tema sõnul polnud seal öeldud, et teenus suletakse. Margus rääkis, et saab aru, et uus teenus on tasuline (4,99 eurot kuus) ning et ta on valmis selle eest ka maksma, kui vaid pääseks e-postkastile ligi. Paraku seda võimalust praegu ei ole. «Kõige hullem on see, et ei saa varasematele kirjadele ligi ja pole ka infot, kuidas oma konto sulgeda,» rääkis Margus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles